Tuesday, February 17, 2009

Buenos Aires (阿根廷布宜諾斯艾利斯)

今天,天色晴朗,可是非常炎熱,繼續用很慢的步伐,遊走布宜諾斯艾利斯.

墓地也是景點之一.於布市這個墳場內居住了很多名人,包括阿根廷國母貝隆夫人(Evita),連日本記者也要來訪問一下.



這個墓地日間挺熱鬧,有建得美輪美奐的墓碑/墓室,大部份的墓室都還有棺木,至於棺木中有冇屍體就不得而知了.


我發現C小姐原來不懂拍攝有人的照片,她只拍風景照,她自己也從來不上鏡.一個用D200的人竟然無對焦的 concept,所以我很多相都是朦朦朧朧,像加了soft len 一樣,匪夷所思.所以我也少了有自己的照片了.


之後,就去了那間由歌劇院改建成的書店.

               (我最愛用 Lonely Planet擺 pose)



三十幾度的高溫,沒什麼地方想去.回青年旅宿煮午餐,買了一枝阿根廷香檳(嚴格來說只有於法國出産的才叫香檳,於其他地方做的只能叫 sparkling wine)

(只是HK$16)

一直想再看Tango,可是卻不想花錢,畢竟是6個月的旅程,要留多d 錢傍身,加上身邊兩位超節儉的朋友(簡稱 cheap友),一定唔會俾錢出來睇Tango. 最後,我們又再次回到La Boca,找一間有Tango表演的cafe,叫了支啤酒,用最平的方法看了Tango. 叫做可以啦.(




--------------------------------------------

住宿:Hostel Suite Florida (4 人房,private bathroom,每人HK$90)

好:清潔,地點方便,廚房設備好

不好:無

4 comments:

Grace Lau said...

原來 c 小姐唔識影人..我同 ray 都覺得你的個人照好濛. 而家知道點解了.
間書店好靚呀~~
沉晚 sasa 睇你d sea seal video 睇到唔肯走..睇完又要睇..

Wallace Yau said...

個墓地咁多人既﹐上年我地去個時都唔係咁多人喎。

記得係南極拍多D企鵝video呀﹐sa sa實好鍾意睇。

Shadow said...

原來早上會有很多旅行團,要排十分鐘才可到貝隆夫人墓,下午應該會回復寧靜.

danRyan said...

那個出不到門口的阿伯好好笑!