Sunday, February 14, 2010

Venice (威尼斯面具節)

昨天花了大部份時間在威尼斯的外島, 今天是時候拍拍是次的主菜---面具人.
陽光出來, 配合藍天, 照片不用photoshop後期加工也美.


此post 照片比較多, 一定要按"Read more" 。
外國人扮東洋藝妓, 型!
最爆笑是她突然摷胸口的衣襟, 亮出相機拍我們, 大家笑到碌地.
一對面具人通常也很難拍, 因為他們大多沒有交流, 眼神不一致, 有時一個面具人擋着另一人的光線. 我們會用動作提示他們, 有時甚至和旁邊的人示範如何有眼神的交流.....
她是眾多面具人中最專業的一個, 一舉手一投足也風騷入骨. 殺了我很多記憶體. 也不知為何, 她也對我特別好, 像每個post也為我而做似的


後面那位肥妹仔, 難道你是被媽媽迫你帶面具的?



這是面具人給我的名片, 原來面具節有個不成文的慣例, 就是如果面具人覺得你在芸芸攝影人當中拍得有心機, 拍得他們最美的一面的話, 他會主動遞上名片, 希望你可以寄會相片. 以面具人如何定斷誰拍得他美呢? 老實說, 很主觀啊, 不過應該不會派給用snapshot機仔的遊客呢. 以我這副武裝( D90+ wide angle + 24-85mm f/2.8-4) 也騙得幾張名片.

免得掉亂名片, 最好還是在他面前拍一張相.
玫瑰花人, 妳是我的第二最愛.




因為我矮, 而現場人又多, 我只好瞓地取角度避免拍得途人. 我會以背囊毯底, 頭枕上去, 有時也會做出一些似是高難度瑜伽動作, 所以有時我也成為被攝者, 同行的朋友把我的姿態拍下, 現在看到也覺得有趣.





今天是情人節呢, 在威尼斯這個浪漫的地方, 一對年逾半百的老伴坐貢多拉遊河, 也不忘帶上面具應節.

第一次畫面, 我很愛啊, 久久不捨得洗面.

9 comments:

Lacabezota said...

你 D 相好靚阿!!!!!! 另外我想問,呢D面具人其實係唔係威尼斯本土人?定係為左呢個節日而喺其他地方邀請過來的?因為據我了解威尼斯好似已經得返好少年青人口。@_@

Shadow said...

同行中有很多攝影大師, 他們收了很多名片, 從名片上的資料來看, 大部份是法國人, 並不是意大利人, 更加不是威尼斯人. 再說, 我相信大部份面具人已不是青年人了, 直覺上, 很多是年過五十的人, 從他們的體形, 眼紋推測...

Shadow said...

面具節就是這般好玩,你面前風騷入骨的老娘可能是個男子漢, 或許也有一些被遺忘的老人家要藉面具去尋找別人的注視與肯定.

Rafael Lam said...

面具節的確好有神祕感, 我都好想去一次睇,
相信拍照的人都唔會介意面具內係咩樣子,
只要穿得好看就夠!
畫面好似都好好玩, 不過要畫幾耐架?
比我實痕死頂唔順... @_@

Shadow said...

佢地好快手, 10分鐘完成

Kennis Tsoi said...

It seems most of the masked ppl are so professional to hold the post. Or u take a good chase to take good photo ar ! :)

古連◎保路 said...

hi shadow,

你影D相好靚呀 !! 雖然我都影左好多相, 但係都冇咩邊張見得人. 哈哈哈.
遲D我整理好D相(有你個樣都俾)之後會俾番一份你,你想點收?? 係喎, 你有冇幫我影過相? 我都想要返份呀 !
呢個 post 多左字, 睇得我好高興啊 ~


希望你之後既旅程都一樣咁玩得/影得咁開心喇~

dinosaur

Shadow said...

dinosaur,

原來你執相咁pro, 咁我留返比你慢慢執,本來想edit下先send俾你. 有沒有什麼方法可以一次過比到d 相你?

Christina said...

Your Photos so beautiful!!!