Saturday, January 31, 2009

Paraty(巴西)

聖保羅並沒有什麼吸引人之處,今天七時便出發去巴士站,乘八時巴士到Paraty.
巴士站都ok 遠,背着大背囊,拉着大行李真狼狽,以後要提醒自己揀 hostel要”location come first”.
快要到巴士站的時候,喼的拉手爛了一半.”Oh! Shit!” “頂住呀!唔好爛住!”
好彩仲拉得郁...

巴士上遇上了對遊客很熱情的巴西人,可是他的英文實在很爛,我好像和他玩“猜猜畫畫”一樣,幸好自問理解力一向不錯....但很累...

因為車呔漏氣,五個鐘變八個鐘,下午四時多到Paraty.

Paraty面積不大,可是全城都用上大小不一的石頭鋪路,唔好話拖喼,人行都會PK, 所以花了約HK$35,叫了的士載我們到hostel. 以為YH 的hostel一定正,點知間房細到喼都開唔到,好好醜醜住一晚.

安頓之後便去舊城逛.



hostel 無油只有鹽,煮了個難吃湯意粉



─────────────────────────────────
住宿:


Casa do Rio, HK$266 雙人標間
好:平
不好:細,多蚊,no wi-fi

2 comments:

Wallace Yau said...

介紹下呢度好喎。

Wallace Yau said...

記得買個輕D既o急﹐軟身個D好似好D。