Sunday, January 25, 2009

向地球的另一端出發

身邊的朋友知道我會到南美洲遊歷半年,無不露出驚訝的表情...「你不是已經到過南美洲嗎? 又去?」「真的可以玩上半年嗎?」

不經不覺,已經三十出頭了,最近幾年都忙得天昏地暗,雖然於工作上獲得很大滿足感,但有時過份投入工作,像全世界只得工作、自己和那卑鄙的競爭對手.有多久沒見過藍天白雲?又有多久沒見過日落呢?很想從銅鑼灣那片像狹縫的天空掙脫出去.

感激你們的諒解和支持,我終有機會任性一次...
以下是我的行程,假如會於旅途遇上你的話,just drop me a line.

P.S. 認識的朋友中,大約有5-6個會於這半年出發到南美洲,有緣相見.





  • 紅線是南極團大約會到的地方
  • 哥倫比亞之後會飛古巴,墨西哥,危地馬拉,行程未確定

     

8 comments:

Wallace Yau said...

好開心你搵到一個自己追求既目標﹐我諗好多人都知道﹐你決定左既野﹐冇咩人可以影響到你﹐希望你可以好好享受呢個旅程﹐做返D你想做既野。

Travel Chu said...

你好呀, 啱啱plan緊我明年的南美之旅, 見到你個blog去埋南極好吸引呀!有冇一d相關的資料可以share比我呀?唔該晒!

Shadow said...

關於南極, 可以參考我這篇分享. 如有問題,可以再大家研究一下.
http://myplanet-shadow.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

Travel Chu said...

thank you 晒呀!唉, 啱啱先,原來每年得11-2月可以去南極, 我要4月先可以由香港出發...原本目標係去睇天空之鏡,諗住之後先南下, 所以今次南極唔到tim....
唯有作為下一個目標啦!

Shadow said...

都唔想掃你興, 不過4月睇到"天空之鏡"的機會好微, 只會見到乾的,白色一片的鹽田. 去旅行,由其看自然風景是講季節的

Gary Lo said...

Hello Shadow,

你在這6個月大約花了19萬, 扣了機票&南極Trip, 也要12多萬..

請問這已是節檢地旅遊南美+墨西哥的價格?
你覺得花費最大 and 最不能節省的項目是什麼? 還有空間再便宜點嗎, 當然去旅遊差不多的景點?
Thank you very much

Gary

Shadow said...

南極Trip要接近10 萬, 因為是20天團, 比較花錢, 另機票花了萬五(HK to South America), 此外也坐了數程內陸機,
http://myplanet-shadow.blogspot.com/2009/09/183-galapagos-lay-back-feel-ipod.html

pls refer to this post, 六萬元for the rest of my trip (except Galapagos), 我覺得好抵玩, 我住hostel, 自己煮食, 不去蒲, 沒有空間再平了. 花最多當然是交通.

Shadow said...

南極 HK$9X,XXX
Galapagos HK$16,000
Flight (international & domestic) HK$27,000

The rest in SA, Cuba, Mexico HK$5X,XXX

HK$5X,XXX for 152日(180日-20日南極-8日Galapagos) = 每天HK$330

我覺得好平喎!