Wednesday, January 28, 2009

出發了


出發前一個星期,反反覆覆把要帶的東西搬來搬去.要知道我家有兩個大背囊(60L vs 80L),兩個小喼(一個布一個硬喼),一個大喼(可以放得下我的).糾纏了很久,知道實在無法像以往一般的潇灑,輕輕鬆鬆帶一個60L背囊便上路了.

我有以下選擇:一個大喼(放得下所有東西,還有空間,可是十分重)
一個小喼加一個大背囊(走動起來較方便,可是加上日常用的30L背囊=前一個小,後一個大,再拖一個小喼,有點累贅)

Wallace 叫我選擇後者,因為去到高地(e.g. Cusco),舉步維艱的時候,都可以找友人看着一件行李,自己扛一件上房.

5 comments:

Wallace Yau said...

咪玩啦﹐個大o急你拎到行10分鐘﹐我都話你犀利囉。

Gary said...

hello ~
有緣來到你的blog~
明年我將出發去環遊世界~其中我也想到南極~
我想問南極11天團是不是便宜些? around USD3000? 你的長線少少的團是多少錢?

另外,想問一問去Galapagos Island
加拉巴哥群島 join 當地團+來回多哥機票..大約多少錢呀?

thank you very much~thank you~

Shadow said...

南極11天團要約US5000了, 20天團around US$10000 (另加小費,燃油附加費).我覺South Georgia and Falkland太美了, 一定要去.

加拉巴哥群島8天團US1700. 機票公價US$4XX

Gary Lo said...

宜家要US5000?
之前有D人講11days 有US3000團ge..
個D係last minutes?

係唔係當地都有好多團日日出發ga?

Shadow said...

旺季日日有團, 但有冇last minute deal 好難講, 如果包有last minute deal就唔會有人提早報團